Programowanie oświetlenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych karierą operatora konsolety, które nie miały do tej pory okazji poznania podstaw teoretycznych i terminologii z tym związanej. Na szkoleniu dowiesz się, na czym polega sterowanie oświetleniem, jakie elementy zawiera zaprogramowany spektakl i jaka jest ich hierarchia. 

Omówimy również typowe operacje wykonywane podczas programowania, podstawowy schemat pracy operatora i jego pięć najważniejszych obowiązków.

Daniel Stolarczyk

Szczegóły szkolenia

Czas trwania: 6h

Godzina rozpoczęcia: 10:00

Godzina zakończenia: 16:00

Posiłek: lunch i napoje

Certyfikat ukończenia: tak

Miejsce: Prolight, ul. 3 Maja 183, 05-800 Pruszków

Możliwość transportu: Transport ze stacji PKP Pruszków po wcześniejszym min. 3 dniowym uprzedzeniu

Minimalna ilość uczestników: 4

Cena: 300 zł brutto

Czego dowiesz się na szkoleniu? 

  • Co to są atrybuty opraw oświetleniowych i kiedy nazywamy je parametrami
  • Jaki jest związek między atrybutami a kanałami DMX
  • Dlaczego atrybuty dzielimy na rodzaje
  • Co to jest patch i do czego służy
  • Co to są grupy, palety, pamięci, listy pamięci, chase’y i efekty
  • Co to jest selekcja urządzeń i dlaczego kolejność wyboru ma znaczenie
  • Jak wybierać urządzenia i manipulować ich atrybutami
  • Jak zapisać grupę, paletę i pamięć
  • Jak filtrować zapisywane dane
  • Jakie informacje zawiera zapisana pamięć
  • Jakim językiem operator komunikuje się z konsoletą
  • Jak przygotować się do pracy